Ako predať pobyty mimo hlavnej sezóny?

 

Je u vás po sezóne vymetené?

 

Prázdny hotel bolí viac, ako stúpiť na kocku od lega. Vypadnú príjmy, chce to prepustiť ľudí, vykurovať prázdnu budovu, nervózne spúšťať ceny na zľavových portáloch až po neúnosnú hranicu, aby ste aspoň vykryli straty… a všetko preto, lebo u vás práve nie je sneh či slnko, alebo sú všetci v Chorvátsku.

Myslíte, že to tak musí byť? Že u vás proste mimo sezóny nie je čo robiť? Ale kde! Hotel je možné naplniť aj tak. Chce to len pokoj a dobrý plán.

 

Ako naplniť hotel mimo sezóny:

  • Neťahajte ryby do lesa. Nájdite správnu skupinu, ktorá pátra práve po vašom hoteli v tomto období. Skupinám jogy ani firmám netreba 30 stupňov v tieni.

  • Urobte z nevýhody výhodu. Máte úplne vymreté? Sú ľudia, ktorí túžia po tichu a súkromí...

  • Ľudia sa chcú baviť. Dajte im program na dlhé jesenné večery! Ak u vás bude čo robiť, v budúcnosti vás uprednostnia pred konkurenciou - a budú ochotní zaplatiť i viac. Stačí sa trafiť do vkusu tej správnej cieľovej skupiny.

  • Pripravte sa dopredu. Mimosezónu treba spropagovať vtedy, keď si u vás hostia podávajú kľučku. Po sezóne je neskoro a takýto marketing polezie do peňazí.

 

Chcete zistiť presne, na čom stavať vo vašom prípade?

Chcete naplniť hotel mimo sezóny?

 
a6ogQB9.gif
 

Privedieme hostí k vám.

Zavolajte nás >