Ako zariadiť, aby si zákazník hneď vybral vás

Sales-Funnel-Shut-Up-and-Take-My-Money2.jpg

 

Vaši zákazníci majú dve veci: filipa a prístup k internetu. Oni aj ich trojročné deti si do pol minúty nájdu najlacnejší pobyt v okolí.

 

Ako ich osloviť, aby neštudovali ponuky konkurencie, ale klikli práve na to vaše “rezervuj”?

 

Odpoveď: chyťte ich v ďaleko skoršom momente nákupného rozhodnutia - keď hľadajú, kam by sa v lete vybrali. Vaši hostia totiž nikdy nejdú len k vám do hotela. Idú niekam a chcú k tomu hotel. Možno ich váš hotel zaujme výzorom alebo wellnessom, ale či chcete, či nie, ráno z neho vylezú a pôjdu niečo zažiť.

 

A to je vaša príležitosť. Čo hľadajú vaši hostia v okolí? Kúpalisko, cyklotrasu, zrúcaniny? Staňte sa na ne odborníkmi! S relatívne malými nákladmi vieme pripraviť obsah na vašu stránku, ktorý hosťom povie všetko o miestach, ktoré chcú navštíviť - od otváracích hodín po mýty a legendy.
 

Ako to pomôže?

  • Ľudia milujú, keď sa nemusia namáhať. Dajte im informácie na podnose a nebudú cítiť potrebu ďalej hľadať. Ešte by nebodaj objavili vašich konkurentov.

  • Podporíte ich dôveru vo vás. Keď zo seba urobíte autoritu na danú tému a lokalitu, vrátia sa na vašu stránku, aj keby skúmali aj iné možnosti. Pretože vy sa vyznáte.

  • V neposlednom rade: vyhľadávač bude váš kamarát. Informácie na vašom webe sú plné kľúčových slov. Ak chcete vedieť, ako to funguje v reáli, spýtajte sa nás na výstup na Gerlach.

 
 

Chcete pritiahnuť a udržať pozornosť zákazníka v mori vašej konkurencie?

Zavolajte nás >

 

giphy_cook.gif