Ako reagovať na zlé recenzie?

 

145693-Kill-Them-With-Kindness-And-Bury-Them-With-A-Smile.jpg

 

Už zasa je to tu. Váš hosť vstane ľavou nohou, vezme mobil a po celej sociálnej sieti rozhlási, ako si ho vaša obsluha nevšímala, jedlo bolo studené, ceny nenormálne, výhľad otrasný, upratovanie izieb nestálo za reč a navyše ste si dovolili nemať slnečno alebo nasnežené. Naraz sa aj ostatní začnú rozpomínať, ako bol pobyt u vás vyhodenými peniazmi. Ak nezareagujete, pokazia vám rating na Tripadvisore a na Bookingu, zosmiešnia vás na Facebooku a ublížia vašim ziskom. Alebo nie?

 

Keď sa spustí sťažovací maratón na sociálnych sieťach, stretnete štyri typy fanúšikov:

  • Tí, ktorí chcú, aby ste si ich vypočuli

  • Tí, pre ktorých je sťažovanie hobby

  • Tí, ktorí napíšu hocičo, lebo sa to dá

  • Veľká väčšina, ktorá sa pridá na stranu toho vtipnejšieho z vás

 

Zlá recenzia je príležitosť. Ak viete, kedy a v akom štýle zareagovať, môžete nie len odvrátiť nepríjemnú situáciu, ale ešte si sťažovateľa a ostatných fanúšikov nakloniť. Akurát, že taká konverzácia vám zaberie pol dňa, a vy sa musíte venovať hosťom, ktorí sú práve u vás.

 

Vtedy je správny čas nechať to na Kolovrátok:

 
  • Elegantne odpovieme vo vašom mene

  • Správne naformulujeme vaše vyjadrenie (aby ste nezneli urazene, to kazí dojem)

  • Ak treba, odpovieme narovinu - trebárs cez iný profil

  • A v kritickom prípade zmažeme, zablokujeme, či “ukočírujeme” ich príjemným slovom. Poradíme si.

 

Neriešte namrzených klientov. Nechajte ich na nás.

 

Zavolajte nás >

 
 
 

krizova01.png