Ako sa odlíšiť od konkurencie?

 

Ktorý hotel je ten náš?

 

giphy.gif

 

 

Povedzte, koľkí hostia si pri odchode pamätajú názov vášho hotela? Ok, a koľkí na budúci rok, keď budú zasa zvažovať dovolenku? Ak si vás zákazníci zamieňajú s inými, nemáte žiadnu konkurenčnú výhodu, kvôli ktorej by prišli k vám - a chňapne po nich konkurencia!

 

Čo s tým? Zakročte a dajte im dôvod si vás pamätať! Ukážte hosťom jedinečnú identitu vášho zariadenia. Pozor, identita je viac než pekné logo a dobrý inzerát. Keď je dobre postavená, uľahčíte a zlacníte si komunikáciu s návštevníkmi - lebo keď sa odlišujete, nemusíte toľko kričať, aby vás bolo počuť. Vaša cieľovka si vás nájde omnoho ľahšie - a opakovane.

 

Ako vytvoriť identitu, ktorá dlhodobo láka hostí?
 

  • Nenasledujte. My vieme, že susedný penzión má billboard s peknou slečnou vo vírivke a funguje im to. Ale ak sa nimi inšpirujete, zaniknete medzi ďalšími dvadsiatimi podobnými billboardami.

  • Vyzdvihnite niečo špecifické pre vás. Nič vás nenapadá? Použite naše oči. Nájdeme veci s potenciálom, ktoré možno prehliadate, lebo ich vidíte denne.

  • Buďte konzistentní, zameraní na svoju cieľovú skupinu. Nepropagujte zjazdovku, keď lákate gurmánov.

  • Vdýchnite do značky život. Použite niečo interaktívne, napríklad maskotov - či už živých oblečených v plyši, kreslené postavičky na letákoch, či postavy na sociálnych sieťach, ktoré hodia reč s vašimi fanúšikmi.
     

handstandman_Landscape.jpg

 

Nenechajte hostí rozmýšľať, kam chcú ísť na dovolenku. Privábte ich priamo k vám.

Zavolajte nás >