Sú zľavové portály správnou cestou?

 
201512_1821_hagdd_sm.jpg
(skúste si to nespievať :))
 

Stoja peniaze vložené do zľavy za to? Tí hostia, ktorým ste dali zľavu - vrátia sa na pobyt za plnú cenu? Kedy je pre vás lepšie investovať do dlhodobého vzťahu s klientom?

 

Zľavový portál je fajn vec. Až na momenty, keď nie je. Dá vás do pozornosti mnohým, ktorí o vás nevedeli a obsadí hotel, keď máte prázdno. Ale je to skôr výstrel do tmy, než dobrá dlhodobá stratégia. Prečo?

 
  • Ceny sa nedajú znižovať stále. Ak máte rozumne nastavený dlhodobý marketing, ani to netreba robiť. Obsadiť hotel bez zľavových portálov je celkom reálne.

 
  • Riskujete nesprávnych hostí. Nahodili ste famóznu akciu a naraz zisťujete, že máte hotel plný hostí, ktorí si priniesli vlastnú desiatu. Problém nie je v tom, že si u vás títo šetrivci nedajú obed - ale že sa všade hlasno posťažujú, že máte džús o pol eura drahší ako krčma v dedine. Takých nechcete, a takí sa k vám ani nikdy nevrátia. Nie ste ich krvná skupina.

 

Ak si robíte vlastný marketing, ceny aj cieľovú skupinu si viete ďaleko lepšie ustrážiť. Nechce to veľa a pritiahnete klientov, ktorí vám radi dajú za ten džús o pár eur viac, lebo sa o nich staráte ako v nebíčku a oni to u vás milujú - aj za plnú cenu, každý rok.

 

 

Nebuďte odkázaní na zľavové portály. Vytvorte si s hosťami dlhodobý vzťah.

Zavolajte nás >