Marketing pre hotely a penzióny

 

Máte hotel či penzión? Potom tušíme, čo vás trápi v marketingu. Tu je 12 najčastejšiích problémov, ktoré vám pomáhame riešiť:

 

1. AKO PREDAŤ POBYTY MIMO SEZÓNY

Prázdny hotel bolí viac, ako stúpiť na kocku od lega. Vypadnú príjmy, chce to prepustiť ľudí, spúšťať ceny na zľavových portáloch…Neveríme, že to tak musí byť :-)

2. NA KOHO MÁME CIELIŤ REKLAMU?

Viete, kto sú vaši hostia? Kto k vám rád chodí? Nepýtame sa len tak. Čím viac informácií o vašich hosťoch získate, tým viac ušetríte na marketingu...

3. AKO SA ODLÍŠIŤ OD KONKURENCIE?

Povedzte, koľkí hostia si pri odchode pamätajú názov vášho hotela? Ak si vás zamieňajú s inými, tak nepoznajú žiadnu výhodu, kvôli ktorej by prišli iba k vám - a chňapne po nich konkurencia!

4. PREDAJTE SA AJ KEĎ PRŠÍ - PROGRAMOM PRE HOSTÍ

Čo robiť, keď nesneží a oni sú na lyžiarskom zájazde? Keď prší a na hory sa nedá, keď v okolí proste skapal pes? Ak sa hosť nudí, nabudúce nepríde. Ako sa tomu vyhnúť?

5. AKO ZARIADIŤ, ABY SI ZÁKAZNÍK HNEĎ VYBRAL PRÁVE VÁS

Vaši zákazníci majú dve veci: filipa a prístup k internetu. Do pol minúty nájdu najlacnejší pobyt v okolí. Ako ich osloviť, aby neštudovali ponuky konkurencie a klikli práve na to vaše “rezervuj”?

6. AKO NASTAVIŤ EFEKTÍVNU ONLINE REKLAMU

Aký máte cieľ? Okamžite predať pobyty? Budovať loajalitu? Dostať značku ľuďom pod kožu? Na webe sa to dá všetko. Samozrejme, ak viete, ktoré nástroje na to využiť…

7. ČO OČAKÁVAŤ OD SOCIÁLNYCH SIETÍ

Sociálne siete sú rajom hoteliéra. Budúcich hostí máte ako na podnose, stačí ich len osloviť. Akurát mnohí od sociálnych sietí čakajú veci, ktoré sa cez ne nedajú dosiahnuť...

8. SÚ ZĽAVOVÉ PORTÁLY SPRÁVNOU CESTOU?

Stoja peniaze vložené do zľavy za to? Vrátia sa hostia so zľavou aj na pobyt za plnú cenu? Kedy je pre vás lepšie investovať do dlhodobého vzťahu s klientom?

9. BOOKING.COM - ÁNO ALEBO NIE?

Booking.com je dobrý sluha, no zlý pán. Ako využiť jeho výhody a potlačiť nevýhody? Kedy má zmysel použiť vlastný rezervačný systém? A ako na to?

10. AKO REAGOVAŤ NA ZLÉ RECENZIE?

Tá radosť, keď hosť vstane ľavou nohou, vezme mobil a po celej sociálnej sieti rozhlási, ako u vás bolo jedlo studené, ceny nenormálne, výhľad otrasný a navyše ste si dovolili nemať slnečno… Čo s tým?

11. AKO OSLOVIŤ ŠPECIÁLNE CIEĽOVKY: ZAHRANIČIE? FIRMY A SKUPINY?

Vaše zariadenie je pravdepodobne vhodné pre viac cieľových skupín, ako vás kedy napadlo. Stačí len nájsť tie, s ktorými si vzájomne sadnete. Idete do toho?

12. OFFLINE MARKETING - TREBA NÁM HO?

Dnes je všetko na webe. Pôdorys vášho hotela, zajtrajšie menu aj susedova atómová ponorka. Tak načo by vám boli tlačené materiály? To stojí zbytočné peniaze! Alebo nie?

 

Hotelový marketing s Kolovrátkom

 

 

Má aj váš marketing v niektorej z týchto oblastí rezervy? Zverte nám ho, náš šikovný tím stratégov a copywriterov preberie vaše zisky zo zimného spánku.

 

Čo sa týka hostí, pomôžeme vám:

  • Získať nových zákazníkov online aj offline (aj v segmentoch, o ktorých ste netušili)

  • Udržať tých, ktorých máte a vytvoriť ich dôveru

  • Poradiť si s tými nespokojnými

 

A pritom:

  • Smerujeme reklamu tak, aby ste mali čo najväčší zisk a čo najmenšie náklady, efektívne

  • Chceme, aby ste reklamu mali urobenú poriadne a plánovali dopredu. S nami vám ubudne stresu a nervóznych “hurá akcií”, na ktorých môžete prerobiť

  • Pomôžeme vám eliminovať výpadok príjmov v mimosezónnych obdobiach

  • Pomôžeme vám znížiť podnikateľské riziko správnym rozložením vašich online marketingových aktivít

  • Pomôžeme s budovaním vašej identity a konkurenčnej výhody - aby ste do budúcna nemuseli platiť za reklamu tak veľa

 

Ste pripravení výrazne zlepšiť váš hotelový marketing?

Zavolajte nám >