Možno sa pýtate: prečo tu všade máme tie divné postavičky, potulujúce sa na dlhej čiare a čo to vlastne znamená…?
Ak sa aj náhodou nepýtate, pre istotu aj tak vysvetlíme.
Možno sa pýtate: prečo tu všade máme tie divné postavičky, potulujúce sa na dlhej čiare a čo to vlastne znamená…?
Ak sa aj náhodou nepýtate, pre istotu aj tak vysvetlíme.
Vidíte rozdiel medzi týmito dvomi značkami?
A teraz?
Pár správnych ťahov naviac, a je to jasné. Hneď sa vynoria rozdiely v charaktere, štýle a hodnotách. S príbehom, ktorému rozumie každý.
Netreba veľa kudrliniek, kopy farieb a 3 slogany na stranu. Stačí byť zrozumiteľný.
Šikovným stačí na zásadné odlíšenie sa ROZUM, ceruzka a čiara.
„Jedným ťahom“ načrtneme váš príbeh, ktorý sa bude dať rozprávať hodiny, ponesie so sebou jasné hodnoty a bude motivovať. V reklame je to beh na dlhú trať, ale tí čo vydržia, zvíťazia.
Sme presvedčení, že dosiahnuť maximum výsledku s minimom nástrojov je to, čo odlišuje, funuguje, a teší peňaženky klientov. Niekto tomu hovorí aj efektivita vynaložených nákladov.
Proste – radšej viac myslieť, a menej míňať.
Alebo: