Ako osloviť špeciálne cieľovky: zahraničie, firmy, záujmové skupiny

engrish_57.jpg
 

Ak to nevidíte... zavolajte nám >

 

Toto je článok o tom, ako nájsť tú správnu reč na komunikáciu s neštandardným klientom. A tiež o tom, že vieme preložiť vaše materiály, web aj AdWords kompletne a bezchybne do iných jazykov. (Lebo keď vám klient nerozumie, načo mu vykladať výhody pobytu u vás?)

 

Ale späť k osloveniu neštandardných hostí:
Chce to len empatiu. Pochopte, ako váš klient rozmýšľa, pochopte, čo potrebuje. Skupinu jogy poteší tichý salónik a lúka, kam pôjdu ráno meditovať. Firemné skupiny budú dúfať, že máte dosť alkoholu. A viete, že existujú zanietení hráči stolných hier, ktorí majú turnaje po celom svete (aj v SR)? Tak prečo nie u vás? Stolov máte dosť.
 

Tanečné sústredenia, mladí športovci, vzdelávacie workshopy, mamičky s deťmi, ženy po rozvode - vaše zariadenie je pravdepodobne vhodné pre viac cieľových skupín, ako vás kedy napadlo. Stačí len nájsť tie, s ktorými si vzájomne sadnete. Pomôžeme vám ich objaviť, pripravíme presne cielenú komunikáciu a oslovíme ich za vás správnym spôsobom - na webe, osobne aj cez newslettre.

 

Firmy a skupiny sú výborní klienti, lebo si program poväčšinou vymyslia sami. Niektorých ani nezaujíma počasie. Zaplnia vám v kľude pol hotela (možno aj celý) a ak sa im u vás zapáči, máte o vybookovanú budúcnosť postarané.

 

Odkomunikujte správne svoju ponuku pre nových hostí.

Zavolajte nás >

 
 

English-spoken-here.jpg