Design loga je ako tvár človeka. Ľudia ho uvidia dávno predtým, než vyskúšajú, čo im predávate.
Super! Máte šancu zabodovať, aj keď o vás ešte nič nevedia.
Neriskujte, že si o vás pomyslia niečo úplne iné, ako čo ste.
Design loga je ako tvár človeka. Ľudia ho uvidia dávno predtým, než vyskúšajú, čo im predávate.
Super! Máte šancu zabodovať, aj keď o vás ešte nič nevedia.
Neriskujte, že si o vás pomyslia niečo úplne iné, ako čo ste.
Vidíte rozdiel medzi týmito dvomi značkami?
A teraz?
Pár správnych ťahov naviac, a je to jasné. Hneď sa vynoria rozdiely v charaktere, štýle a hodnotách. S príbehom, ktorému rozumie každý. Netreba veľa kudrliniek, kopy farieb a 3 slogany na stranu. Stačí byť zrozumiteľný.
„Jedným ťahom“ načrtneme váš príbeh, ktorý sa bude dať rozprávať hodiny, ponesie so sebou jasné hodnoty a bude motivovať. V reklame je to beh na dlhú trať, ale tí čo vydržia, zvíťazia.
je tvár firmy, len vo väčšom a je veľmi dôležitá. Prečo? Už ste niekedy odpovedali na ručne písaný inzerát na predaj najnovšieho Mercedesu S, nalepený lepiacou páskou na zastávke autobusu? Tak preto 🙂
Identita firmy, ktorú vytvorí profesionál, vyvoláva vo Vašom klientovi vhodnú, dobre zvolenú emóciu. Dôveru, pozitívne očakávanie, pocit exkluzivity, veselosť… nie je to len zopár bubliniek pri názve. Je to komplex vhodných tvarov, farieb a prvkov, ktorý pôsobí na podvedomie vášho zákazníka z každého billboardu.
Len dobré logo je ikona, ktorá hovorí svoj príbeh jasne a správne, prenesie emóciu, ktorá presvedčí. Profesionálna vizuálna identita zásadne ovplyvňuje úspech značky na trhu.
Logo vám pomôžeme vytvoriť úplne nové či prekopať to staré od základov.
Spravíme k nemu všetky potrebné aplikácie aj dizajn manuál.
Podpis do emailu, hlavičkový papier, vizitku, všetky obrázky na sociálne média, PPT prezentáciu, alebo navrhneme použitie na autách, či kamiónoch.
Design manuál budeme robit len a iba vám na mieru, žiadne kopírovanie.
Dizajn manuál občas býva tučná buchla za tisícky eur, ktorá snáď definuje aj správny uhol predklonu tela pri dýchaní vo firme 🙂 Ale chvalabohu nie vždy. Design manuály pripravujeme tak, aby bol zrozumiteľné a zachytávali to podstatné – kľúčové pravidlá, ktorých sa treba držať, aby ste si udržali rovnakú tvár.
Keď treba, a budget nepustí, pripravíme vám aj „Brand sheet“, čo je jeho skrátená verzia (rozumej ťahák…).