Je vám jasné, že nový web či e-shop potrebujete. Dobrý web je najlepší obchodný zástupca. Robí pre vás po nociach aj cez sviatky (a ani jesť nepýta).
Lenže tie ostatné otázky – od koho? Od koho nie? Ako to prebieha? Čo vetovať a na čom nešetriť? Toľko otázok a tak málo času…
Pozrite sa na to takto:
Je jedno, či ho prerábate alebo staviate od základov. Aj tak musíte skoordinovať X profesií. Mnohí dodávatelia vám navrhnú drahé zbytočnosti, len aby zarobili – a nad podaktorými treba vyslovene stáť. Ak váš projekt nedostane do rúk poriadny stavbyvedúci, ktorý toto všetko zastreší, prídete buď o čas, o peniaze, alebo o nervy.
Alebo o všetky tri.
Navyše, z vášho nevydareného domu budete chcieť uniknúť len vy. Z nevydareného webu či e-shopu vám budú unikať klienti.
Už tušíte, že chcete prácu profesionálov, aby ste efekt webu pocítili reálne – vo vašej kase. Je zrejmé, že to nie je práca na týždeň a nebude to za päť stoviek. Potrebujete niekoho, kto:
Viac očí viac vidí.
Vaša stránka či eshop nie je celý váš projekt. Stránka je z neho ten viditeľný výstup.
Pri tvorbe webu či e-shopu sa neobmedzujeme na to, čo vidíte na prvý pohľad. Ideme s vami po podstate. Vašu webstránku:
Prvý web sme postavili v roku 1998 a odvtedy ich uz našimi rukami prešli stovky. Čo s nami urobilo 25 rokov každodennej činnosti v marketingu?
Máte komplikovanejšie zadanie? V pohode ho „ukočírujeme”. Máme na to lidi.
Konkrétne:
Chcete prežiť? Trčte z davu! To pre vás škatuľkové riešenie neurobí. Stavte na nás, vieme, ako vás odlíšiť aj zviditeľniť:
Vedieť trčať z davu, na to treba hlavu! Využite tie naše.
25 rokov tvoríme weby, cibríme marketing a brúsime online nástroje.
Môžete sa spoľahnúť, že vám zo dňa na deň nezdúchneme. Sme tu – a čo treba, operatívne riešime.
A to nadšenie? Áno. Nás tvorba webov baví. Robíme ich najradšej od prvej skice obsahovej štruktúry až po spustenie a testovanie. Pustiť do sveta kvalitný, zarábajúci web či e-shop je ako konečne skolaudovať dom. Čistá satisfakcia.
Dalo by sa to spraviť aj tak, že by som vyskaldala celu tuto sekciu z normalnych textov, s tým, že by po pár riadkoch bolo Čítaj viac > a odkaz na samostatný článok. Jednotlivé body by mohli byť likované na kotvy.
Obávam sa však, že by tých 10 odlazov na Čítaj viac bolo skôr kontraproduktívnych, lebo by odvádzali ľudí zo stránky preč.
Pri akomkoľvek projekte, či je to mikrostranka, alebo eshop so 100.000 produktmi si vás najprv dlho vypočujeme, budeme sa pýtať na detaily, prehrabávať sa v nikdy neotvorených zásuvkách, a hľadať to, čo by malo byť videné. Prejdeme každý detail, zvážime ako ho využiť vo váš prospech. Všetci ste už určite počuli o prevádzkovej slepote – každý ju máme. Zavalení kopou každodenných problémov môže unikať koncept. A to je naša úloha, pozrieť sa na problém/marketing s nadhľadom, a nájsť a použiť.
Zoznámime sa s Vami ako s komplexnou organizáciou a značkou, ale aj s vašou konkurenciou. Zistíme, kde ste a kam sa chcete dostať, aké sú vaše silné a slabé miesta, aby sme tie dôležité zvýraznili. A z rozhovorov v kombinácii s našou skúsenosťou prídeme na to AKO sa tam dostať. A vy po rozhovore zistíte, že niektoré veci vás ani nenapadli, a pritom je škoda, aby ich vaši klienti nevedeli. Rovnako ako pri stavbe domu na mieru sa musí architekt klienta najprv opýtať čo chce, čo je pre neho dôležité, aby mu vytvoril vyhovujúci domov na mieru.
(doplniť aj rozdiel medzi len MKT webu a MKT spoločnosti – rozhľad a súvislosti musia byť v synergii) napísanie.
Po prvej analýze môže prísť jednoduché plánovanie, ale aj plánovanie v trochu širších medziach, ako ste si mysleli. Ak však vlastný plán máte, a máte jasno v tom ako a kam, budeme ho rešpektovať. často je to však len pár riadkov koncentrovaného textu, aby sme pri vývoji Vášho webu či eshopu a jeho následnom marketingu nezabudli, čo je cieľom a ako sa tam dostať. A aby ste Vy mali do budúcna jasnú cestovnú mapu, aby ste vedeli čo a ako hovoriť svojim klientom, aby vaša message prichádzala k nim zo všetkých strán jednotná, zrozumiteľná a úderná.
Teória je pekná vec, ale v istom momente už treba ukázať aj vizuálnu odlišnosť. Logo a firemná alebo produktová identita je jedna z najdôležitejších vecí, ktorá odlíši Váš projekt alebo firmu od konkurencie na PRVÝ POHĽAD. Dôležité je vedieť ako, mať skúsenosť a schopnosť pripraviť. Vám naozaj na mieru a originálne logo. Stiahnuť si dnes generické loga z fotobanky, ktoré má každý druhý biznis v okolí nie je práve cesta k dlhodobému úspechu a jedinečnosti. Pripravíme kompletnú, pútavú a originálnu vizuálnu identitu, nielen samotné logo. Ak je vaša firma rozsiahla, bude taký aj manuál loga. Ak si vystačíte s brand sheetom na jednom liste papiera, zvolíme takú formu. Ak sme to ešte náhodou nespomenuli, tak SKÚSENOSŤ je dôležitá – naše najstaršie loga nájdete na každom vagóne slovenských vlakov (ZSSK), na sáčkoch úžasnej kávy Ebenica, ale aj na množstvách iných menších, či väčších značiek.
Keď sa s niekým stretnete a chcete mu ponúknuť svoje služby či produkty, tiež nezačnete bez podania ruky vychvaľovať benefity. Ak by ste vyrábali napríklad auto, nedáte volant na strechu a plynový pedál pod zadné sedadlo, že? Aj to je štruktúra obsahu. Všetko má svoje zákonitosti, a našou úlohou je podať dôležité informácie o vás v takom poradí aby: zaujali, upútali à prevedcili. Ak to bude opačne, alebo bude niečo chýbať, mnohí odídu, a tí čo ostanú nebudú rozumieť. Preto predtým, než začneme kresliť dizajn a programovať web, skicneme si jeho obsahovú štruktúru. Nezabudnúť spomenúť, že už v štruktúre obsahu je potrebné myslieť na SEO pohľad, na návštevnosť z vyhľadávania googlu a aj toto zobrať v ohľad.
Rovnako, ako pri stavbe domu nezačnete stavať bez projektu, respektíve bez statiky, tak áno web a jeho dizajn nezačnete bez štruktúry.
Jedna vec je štruktúra WEBU, rozdelenie a hierarchizácia informácii, a druhá vec je štruktúra konkrétnych článkov, aby ich ľudia chceli čítať. AIDA je to čarovné slovo, keď ľudia schovávajú kalkulačky a vyťahujú peňaženky. toto použiť častejšie, som hrdý na tú vetu 😃
Design webov robíme len originálny a vždy na mieru projektu, firmy, či značky. Nepoužívame žiadne populárne šablóny. Jedine, že by nás o to klient vyslovene požiadal 🙂 Sme plnokrvní a dlhoroční dizajneri, vyznáme sa vo vizuálnych trendoch a vieme, ako sa vizuálne prihovoriť klientom poisťovne / B2B, ale aj návštevníkom eshopu s trendovými handrami či biopotravinami. Ovládame vizuálnu reč, vieme PREČO POUŽIJEME AKÉ FARBY, a nehráme to na “tak sa mi to páčilo”. Psychológia farieb a tvarov, udržanie charakteru Vášho brandu, alebo jeho posunutie želaným smerom je cieľ. Zrozumiteľnosť s ním ide ruka v ruke.
Ä nejde len o dizajn, ideálne je, ak má celý web aj nejakú nosnú myšlienku, ktorá je následne čitateľná v každom elemente. Prirodzene, takáto práca nie je lacná, ale prináša ovocie. Jednoznačne Vás odlíši, ľahšie si Vás zapamätajú, a keď príde na rozhodovanie, kde si kúpia to, čo predávate, vyskočíte im v mozgu na popredných miestach.
Charakter, xicht, jedinečnosť, originalita, príťažlivosť.
Pri stavbe domu je toto kompletný projekt aj s vizualizáciami.
Projekty máme hotové, vizualizácie očarujúce a teraz to previesť do reality, aby to naozaj fungovalo, aby sa to jednoducho editovalo, a keď budete chcieť doplniť nový obsah, pridať nové funkcie, či naimportovať ďalších 5000 výrobkov, tak by sa to malo dať relatívne svižne a nemalo by to stáť rovnako ako nový web. Čo zvoliť, aký CMS systém a prečo?
My tvoríme weby a eshopy na wordpresse, najpopulárnejšom CMSku súčasnosti. Dnes je to už veľmi šikovný, modulárny systém, ktorý má výbornú editáciu užívateľom (Vami), ľahkú rozšíriteľnosť a najväčšiu základňu programátorov na svete. Ak by sa nám niečo stalo, neskončíte s neznámym webom, ktorý vám nikto nebude vedieť upraviť.
Už to počujeme – jééžiš, wordpress weby sú jeden ako druhý, nie sú bezpečné, často ich háčkujú, sú pomalé, a kopa rôznych “argumentov” prameniaca z NEZNALOSTI systému a lacného, amatérskeho prístupu k tvorbe a užívaniu webu.
Nič z toho nemusí byť pravdou, ak sa pri vývoji a technickom riešení a plánovaní nerobí amatérsky a lacno. Mať dobre nastavený hosting, bezpečne nasetupovaný server s profesionálnym manažmentom je nutnosť. Potom všetko beží tak rýchlo a spoľahlivo ako má, a hackeri utrú hubu.
Web je hotový, ale prázdny. Keď si postavíte holodom, tiež sa doň hneď nenasťahujete, že? Bez kuchyne, nábytku, wc či svietidiel, že?
Rovnako je potrebné web naplniť správne postaveným obsahom. Textovým, fotografickým, či videom. Je potrebné ho napísať / vytvoriť tak, aby mu rozumeli klienti, ľúbil ho google (SEO).
Kompletne vytvoríme štruktúru obsahu a následne aj obsah samotný. Zdôrazníme dôležité veci, v poradí ako je treba (AIDA) a jazykom, ktorému rozumejú vaši klienti. Nebudeme vnucovať srandičky, ak hovoríme o financiách, ale zase nebudeme sucho informovať, ak presviedčame teenagerov. Priemranost, opäť.
Máme vlastné fotoštúdio, ale i kameramana s kompletným postprodukčnym vybavením.
Obsah však nie sú iba tvorivé veci, do eshopov je potrebné mnohokrát naplniť tisíce až desaťtisíce produktov od dodávateľov, aby sa to ručne nerobilo mesiace. Toto všetko pre Vás urobíme, odporučíme prípadné zmeny v štruktúre a kategorizácii tak, aby výsledok lepšie vyhovoval nášmu trhu. A ak nemáte čas, bez problémov zariadime aj zber dát a ich plnenie do importných tabuliek. Za peníze v Praze dům. Toto je zariaďovanie nábytkom, vybavením, koberčekmi, proste zútulnenie. To, čo z domu robí domov, aby sa v ňom návštevníci cítili príjemne.
Ked je všetko hotové, je potrebné to poriadne skontrolovať, overiť funkčnosti tak z našej, ako aj vašej strany. A potom sa môže ísť “live” (tu mi nenapada co napisat dalej…)
Toto opakujem z bodu 6, skôr by to malo byť tu, a z 6 by sa malo len odkazovať. >
Mať dobre nastavený hosting, bezpečne nasetupovaný server s profesionálnym manažmentom je nutnosť. Potom všetko beží tak rýchlo a spoľahlivo ako má, a hackeri utrú hubu.
Niečo na webe pokazíte? Žiadna panika, weby, ktoré bežia na našich serveroch majú viacero záloh, ktoré na pár klikov obnovíme. Testujeme novú funkčnosť, ktorá ovplyvní chovanie stránky? Robím to na testovacej verzii webu a nie na hlavnej stránke. Atď atď, kopa rôznych detailov tvorí profesionálny výsledok.
Zabudnite na lacné hostingy za 5 eur mesačne. Keď idete podnikať v autodoprave, tiež si nekúpite najlačnejšie osobne auto a nečakáte, že vám prenesie 10 ton štrku, že?
Rovnako ako napríklad auto, aj web si vyžaduje pravidelný servis a správu tak, ako si auto okrem benzínu pýta olej a servisné intervaly. Opäť, ide o profesionálne užívanie, nie cestu za najnižšími nákladmi za každú cenu…
Primeranosť.
Spustením webu sa práca nekončí, práve naopak, teraz sa začína ozajstný žúr.
Chcete priviesť na eshop čo najviac a čo najvhodnejších návštevníkov, aby nakupovali ako zmyslov zbavení, aby konvertovali oživot, a vám sa 2x denne vybíjali mobily z toľkého záujmu.
Ok, poďme si to rozplánovať A oceniť
Pripravime vám Google ADS PPC kampane, tak produktové, ako vyhľadávacie kampane, udržíme pozornosť remarketingom. Všetko prepojíme s analytikou tak, aby to celé dávalo požadovaný obraz a zmysel. Rozbehneme komunikáciu na sockach, zvolíme ich správne smerovanie a budeme ho udržiavať a menežovať. Je pre vás vhodnejší Linkedin ako FB? Žiaden problém.
Keďže všetci vieme, že nikto nie je neomylný a nemá kryštálovú guľu, je treba svoju činnosť pravidelne overovať a vylepšovať. Ak to myslíte s online podnikaním vážne, toto vás neminie. Neustále zlepšovanie svojej činnosti, obsahu na webe a jeho funkčnosti bude pre vás pravidelná činnosť. Netreba ju však robiť odhadom, ale ideálne na základe pravidlenych a porovnateľných analýz a z nich plynúcich zmien.
A dookola a dookola a dookola.
Na druhej strane zase, netreba sa toho zľaknúť – nie každý potrebuje tím testerov a analytikov
Sem ešte dopísať službu ľudskej analýzy webu, pýtanie sa reálnej cieľovky, focus grupy.
Toho bolo, čo?
Poďte na kávu, osobne vám to celé najlepšie vysvetlíme. Prejdeme si váš projekt a spolu prídeme na dobré idey, o ktorých ste ešte neuvažovali (a my sme ich už X-krát aplikovali). Robíme weby na mieru, takže pre ideu, ako najlepšie vytvoriť váš e-shop či web (a aj pre nacenenie), je potrebný osobný rozhovor. Uvidíte, že sa rozprávate s kompetentnými a (ak sme to už náhodou nespomenuli) skúsenými ľuďmi s pevným základom v marketingu.
Robíme veci na mieru, preto aj cena je na mieru, čiže sa s nami musíte porozprávať pred akýmkoľvek nacenením. Odhadujeme, že viete, že keď chcete dostať dobrú prácu, nerozprávame sa o weboch za 1000 eur aj s logom. Nebudeme tu však metať odhadmi, najprv je potrebný rozhovor. Kopa našich otázok a Vašich odpovedí nám vymaľuje rozsah a náročnosť projektu, možno sa zmení aj váš pohľad na vec, a následne pripravíme ponuku.
Všeobecne však platí, rovnako ako pri stavbe domu, že závisí na tom, čo chcete:
Super, ušetríte, ale objavia sa obmedzenia, ktoré časom nebudú stačiť vašim potrebám a pôjdete celý vývoj nanovo. Nakoniec miniete viac, ako keby ste si dali urobiť raz poriadny web.
Ideálny DOMOV je tvorený pre vás dôležitými detailmi a vychytávkami a pocitom komfortu, ktorý je kombináciou krásy a funkčnosti. A rovnako by ho mali vidieť aj vaši klienti a návštevníci, ak majú u vás nechať čo najviac peňazí.
Chcete platiť za kopec vzduchu, zlaté kľučky a 5 vežičiek, kde nikto nikdy nebude? Ok aj také vieme, ale uvidíte, že to nie je dobrá voľba z mnohých dôvodov.
Cítite práve teraz, že je naozaj potrebné byť s vašim biznisom online? Nenechajte sa už nikdy prekvapiť situáciou a buďte vopred pripravení na čokoľvek. Využite naše dlhoročné skúsenosti a spoľahlivosť a poďte na to.
Chápeme, že náklady na poriadny nový web nie sú zanedbateľné a vy zase s istotou viete, že ak chcete dobrú web stránku na mieru od skúsenej firmy, bude to asi stáť viac ako 1000 Eur.
Vieme pomôcť, ak sa dohodneme na dlhšom vzťahu 😉
ZÍSKAJ WEB ALEBO E-SHOP NA SPLÁTKY
Nezmeškajte vlak a objednajte si od nás vytvorenie nového webu alebo eshopu na mieru, k tomu pravidelné online-marketingové služby, a rozdelíme vám cenu za web stránku na mesačné splátky.
Na koľko splátok? Kľudne aj na 10-12 mesačných splátok, vždy však podľa rozsahu objednaných služieb.
Vám sa bude ľahšie dýchať, dostanete profesionálnu a komplexnú prácu v dôležitých súvislostiach (tak web ako jeho marketing) a všetci budeme spokojní.
Zavolajte nám, a na osobnom stretnutí, alebo cez online telekonferenciu si povieme viac detailov a vysvetlíme vám možnosti.